Friday, July 9, 2010

ELÄIN SM-KILPAILUT LOIMAALLA

4.7.2010 lähdimme Markon kanssa aamulla Loimaalle ampumaan Eläinkuva kisaa. Sää vaikutti lupaavalta, oli myös hyvä ammuntakeili koko päivän. Jouduin taas minun normaaliin ukkoryhmään, vaikka ilmoittauduin yleiseen saarjaan. Ammunta sujui kohtalaisesti vaikka merkit ei taas ollut paikalla ja hölmöilin heti alkuun jo ja ammuin heti ensimmäisen rastin joka oli muuten tipu, 18 pistettä. Sain sentään loppujen lopuksi 552 pistettä kasaan. Kun tulin metsästä huomasin että mulla ja Markolla oli tasa pisteet. Kolmet uusinta nuolet kullasta siitä seurasi, ja vaikka hävisin kolmannen uusinta nuolen tuli hopeeta yleisessa taljaluokassa, siitä on vuosia kun olen saannut minkäänlaisia mestaruus mitalleja yleisessä sarjassa. Tässä kuvassa mä oon se oikealla oleva nuorukainen jolla on hopeekaulassa.